Friday 29 April 2011

ਸੰਜੇ ਗਰੋਵਰ ਕੀ ਤੀਨ ਕਵਿਤਾਏਂ :




ਸੰਜੇ ਗਰੋਵਰ ਕੀ ਤੀਨ ਕਵਿਤਾਏਂ :

1

ਪਦ ਸੁਰਕਸ਼ਾ, ਧਨ ਪ੍ਰਤਿਸ਼ਠਾ, ਹਰ ਤਰਹ ਗੜ੍ਹਤੇ ਰਹੇ
ਔਰ ਫਿਰ ਬੋਲੇ ਕਿ ਹਮ ਤੋ ਉਮਰ ਭਰ ਲੜਤੇ ਰਹੇ

ਕਾਗਜ਼ੋਂ ਕੀ ਕੋਠਰੀ ਮੇਂ ਕੈਦ ਕਰ ਡਾਲਾ ਵਜੂਦ
ਫਿਰ ਕਿਸੀ ਅਖਬਾਰ ਮੇਂ ਤਾਰੀਫੇ-ਖ਼ੁਦ ਪੜ੍ਹਤੇ ਰਹੇ

ਮੰਚ ਪਰ ਜਿਨ ਰਾਸਤੋਂ ਕੇ ਥੇ ਮੁਖਾਲਿਫ ਉਮਰ ਭਰ
ਮੰਚ ਕੇ ਪੀਛੇ ਸੇ ਵੋ ਹੀ ਸੀੜ੍ਹਿਯਾਂ ਚੜ੍ਹਤੇ ਰਹੇ

ਨਾਮ ਪਰ ਬਦਾਲਾਵ ਕੇ ਇਤਨਾ ਇਜ਼ਾਫਾ ਕਰ ਦਿਯਾ
ਰੋਜ਼ ਤਸਵੀਰੇਂ ਬਦਲ ਕਰ ਚੌਖਟੇ ਜੜਤੇ ਰਹੇ

ਇਨ ਅੰਧੇਰੋਂ ਮੇਂ ਭੀ ਹੋਗੀ ਪਿਆਰ ਕੀ ਨੰਹੀਂ ਸੀ ਲੌ
ਬਸ ਇਸੀ ਉਮੀਦ ਮੇਂ ਮੇਰੇ ਕਦਮ ਬੜ੍ਹਤੇ ਰਹੇ

2

ਕੋਈ ਭੀ ਤਯਸ਼ੁਦਾ ਕਿੱਸਾ ਨਹੀਂ ਹੂੰ
ਕਿਸੀ ਸਾਜਿਸ਼ ਕਾ ਮੈਂ ਹਿੱਸਾ ਨਹੀਂ ਹੂੰ

ਕਿਸੀ ਕੀ ਛਾਪ ਅਬ ਮੁਝਪਰ ਨਹੀਂ ਹੈ
ਮੈਂ ਜ਼ਿਆਦਾ ਦਿਨ ਕਹੀਂ ਰੁਕਤਾ ਨਹੀਂ ਹੂੰ

ਤੁਮ੍ਹਾਰੀ ਔਰ ਮੇਰੀ ਦੋਸਤੀ ਕਿਆ
ਮੁਸੀਬਤ ਮੇਂ, ਮੈਂ ਖ਼ੁਦ ਅਪਨਾ ਨਹੀਂ ਹੂੰ

ਮੁਝੇ ਮਤ ਢੂੰਢਨਾ ਬਾਜ਼ਾਰ ਮੇਂ ਤੁਮ
ਕਿਸੀ ਦੁਕਾਨ ਪਰ ਬਿਕਤਾ ਨਹੀਂ ਹੂੰ

ਮੈਂ ਜ਼ਿੰਦਾ ਹੂੰ ਮੁਸਲਸਲ ਯੂੰ ਨ ਦੇਖੋ
ਕਿਸੀ ਦੀਵਾਰ ਪਰ ਲਟਕਾ ਨਹੀਂ ਹੂੰ

ਮੁਝੇ ਦੇਕਰ ਨ ਕੁਝ ਤੁਮ ਪਾ ਸਕੋਗੇ
ਮੈਂ ਖੋਟਾ ਹੂੰ ਮਗਰ ਸਿੱਕਾ ਨਹੀਂ ਹੂੰ

ਤੁਮ੍ਹੇ ਕਿਊਂ ਅਪਨੇ ਜੈਸਾ ਮੈਂ ਬਨਾਊਂ
ਯਕੀਨਨ ਜਬ ਮੈਂ ਖ਼ੁਦ ਤੁਮਸਾ ਨਹੀਂ ਹੂੰ

ਲਤੀਫ਼ਾ ਭੀ ਚਲੇਗਾ ਗਰ ਨਯਾ ਹੋ
ਮੈਂ ਹਰ ਇਕ ਬਾਤ ਪਰ ਹੰਸਤਾ ਨਹੀਂ ਹੂੰ

ਜ਼ਮੀਂ ਮੁਝਕੋ ਭੀ ਅਪਨਾ ਮਾਨਤੀ ਹੈ
ਕਿ ਮੈਂ ਆਕਾਸ਼ ਸੇ ਟਪਕਾ ਨਹੀਂ ਹੂੰ

3

ਜਹਾਜ਼ ਕਾਗਜ਼ੀ ਤਾਉਮਰ ਨਹੀਂ ਚਲਨੇ ਕਾ
ਸੰਭਲ ਭੀ ਜਾ ਕਿ ਅਭੀ ਵਕਤ ਹੈ ਸੰਭਲਨੇ ਕਾ

ਅਗਰ ਤੂ ਭੇੜਚਾਲ ਮੇਂ ਹੀ ਇਸਕੀ ਸ਼ਾਮਿਲ ਹੈ
ਜ਼ਮਾਨਾ ਤੁਝਸੇ ਕੋਈ ਚਾਲ ਨਹੀਂ ਚਲਨੇ ਕਾ

ਵੋ ਜੋ ਬਦਲਾਵ ਕੇ ਵਿਰੋਧੀਓਂ ਕੇ ਮੁਖੀਆ ਥੇ
ਕਿ ਲੇ ਉੜੇ ਹੈਂ ਵਹੀ ਸ਼੍ਰੇਯ ਯੁਗ ਬਦਲਨੇ ਕਾ

ਵੋ ਸਿਯਾਸਤ ਮੇਂ ਸਾਫਗੋਈ ਕੇ ਸਮਰਥਕ ਹੈਂ
ਸੋ ਉਨਕੋ ਹਕ ਹੈ ਸਰੇ-ਆਮ ਸਬਕੋ ਛਲਨੇ ਕਾ

ਜੋ ਉਨਸੇ ਹਾਥ ਮਿਲਾਤੇ ਹੈਂ ਜਾਨਤੇ ਹੀ ਨਹੀਂ
ਕਿ ਵਕਤ ਆ ਰਹਾ ਹੈ ਜਲਦ ਹਾਥ ਮਲਨੇ ਕਾ

Contect :

147 ए, पॉकेट ए, दिलशाद गार्डन, दिल्ली-110095
फोन: 011-43029750, 09910344787


ਸੰਵਾਦਘਰ', 147-ਏ, ਪਾਕੇਟ ਏ, ਦਿਲਸ਼ਾਦ ਗਾਰਡਨ, ਦਿੱਲੀ-95.

No comments:

Post a Comment